Permainan beranimasi untuk pocket PC / Noorman Azahari

Noorman, Azahari (2003) Permainan beranimasi untuk pocket PC / Noorman Azahari. Undergraduates thesis, University of Malaya.

[img]
Preview
PDF (Academic Exercise (Bachelor’s Degree)
Download (29Mb) | Preview

    Abstract

    Projek ini bertujuan untuk membangunkan satu program permainan yang boleh dimainkan dalam Pocket PC. Permainan ini boleh dimuatturunkan pada Pocket PC. Kaedah yang akan digunakan ialah kaedah prototaip dan menggunakan Microsoft eMbedded Visual Tools 3.0 sebagai medium pembangunan permainan beranimasi. Projek ini bermula pada 18 Mac 2002 dan tamat pada 6 September 2002. Projek ini merangkumi kajian mengenai Pocket PC dan pembangunan sistem permainan tersebut. Permainan tersebut hendaklah mempunyai animasi, menarik dan mudah difahami oleh pengguna Pocket PC.

    Item Type: Thesis ( Undergraduates)
    Additional Information: Academic Exercise (Bachelor’s Degree) – Faculty of Computer Science & Information Technology, University of Malaya, 2003.
    Uncontrolled Keywords: Permainan beranimasi; Pocket PC; Microsoft eMbedded Visual Tools 3.0
    Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
    Divisions: Faculty of Computer Science & Information Technology
    Depositing User: Mr Mahadie Ab Latif
    Date Deposited: 27 Feb 2020 07:55
    Last Modified: 27 Feb 2020 07:55
    URI: http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/10997

    Actions (For repository staff only : Login required)

    View Item